Avşa Adası

Ben ne diyeyim arkadaşlar harika bir yere gittim bu sene eğlendim ama gemide başıma gelmeyenler kalmadı.Bir sabah seferi olan 09.00 da İstanbul dan avşa adası seferine bindim ama keşke binmez olaydım.O kadar uzun geldi ki bana gemi seferi 3 saat kadar bir zaman aldı.
Normalde sabırlı bir insanımdır ama o sıcakta o kadar insanın içinde durmak gerçekten çok canımı sıktı. Avşa adasına geldiğimde yeri öpesim vardı.Harika bir yer tatil amaçlı mutlaka gidin.Ama gemiye binmek ve dayanmak için gerçekten çok büyük sabır lazım.Normalde küçük gemilerle gelindiğinde sıkıntı olmuyor bende çünkü her taraf geniş ve ferah yalnız idonun deniz otobüslerinin koltukları yan yana resmen kucak kucağa oturuyoruz.
Adamların mantık düz mantık ne kadar çok kişi alırsam o kadar kar şeklinde düşünüyorlar.
Ama insanları da orada perişan ediyorlar tabi.

Avşa otel konusunda pek çok alternatifi olan bir yer.Çok uygun fiyatlardan geceliği 100 liraya kadar yerler mevcut bu tamamiyle sizin bütçenize dayanan bir şey istediğiniz yeri seçebilirsiniz.
Avşa enfes deniziyle görenleri büyülüyor ve harika eşi bucağı gözükmeyen bir kumsal sizleri bekliyor.Avşa adası otel konusunda dediğim gibi korkunuz olmasın istediğiniz zaman gidebilirsiniz.Bir çok yer hali hazırda sizleri bekliyor.

Bu yazı Avşa içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

