Harika yükseliş giyim sektöründen geldi tekbir giyim tozlu giyim

Farkılı yazacam diye canım çıktı yav bakmayın işte siz bana okumaya devam edin uğraştırmayın insanı bu kadar arkidişler öyle değil mi biraz daha dikkatli olalım lütfen.

Tekbir giyim ile tozlu giyim arasında uzun zamandır bir kalite ve çekişme karmaşası var bir tarafta yılların firması olan tekbir giyim diyer tarafta çok kısa zaman içinde çok güzel bir yükseliş yakalamış firma olan tozlu giyim firması acaba insanlar 2013 yılı içerisinde hangisini çok daha fazla tercih edecekler.Bu tercih sebebinin ne durumda olacağı nasıl olacağını hep birlikte göreceğiz.

Siz hangisini söylerdiniz derseniz tozlu giyim derim ben çünkü adamlar gerçekten çok kaliteli çalışıyorlar ve uğraşıyorlar ne tozlu giyim bileyim yani hemen hemen herşeyi deniyorlar yükselebilmek ve bir marka haline gelebilmek için.Aslına bakarsanız zaten marka halinede gelmiş durumdalar.

Ama diğer bir yandanda çok kaliteli bir firma olan tekbir giyim bir şekilde kendi adından söz ettirmeyi yıllardır başarıyor hiç aralıksız.Bundan dolayı
tekbir giyim gerçekten çok kısmetli ve çok başarılı bir firma onları bu yüzden kutluyorum ve çalışmalarında başarılar diliyorum.Bakalım nereye kadar devam edecekler nasıl başaracaklar bunu bilmiyorum ama gerçekten çok başarılı yağtıkları iş hepsine iyi çalışmalar diliyorum.

Bu yazı Tesettür Giyim içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

